Az út minimum 30 fő foglalása esetén indul. Abban az esetben, ha a jelentkezők száma nem éri el a minimum létszámot, a jelentkezők által befizetett összeg teljes ára visszafizetésre kerül.
Amennyiben a Kormány COVID-19 vírussal kapcsolatos intézkedései az adott út lebonyolítását lehetetlenné tenné, abban az esetben a befizetett foglalási díj 100%-át visszafizetjük utasaink számára. Ebben az esetben a hatályos ÁSZF-től eltérünk.
Részletek
Utazás: autóbusszal
Tudnivalók az autóbuszos utazásról 2021-ben:
– autóbuszainkat a közegészségügyi helyzetben előírt higiéniai szabályok betartásával közlekedtetjük,
– az autóbuszok szakszerű fertőtlenítése a közösen használt felületek több alkalommal történő áttörlését, fertőtlenítését, illetve ózonos fertőtlenítést jelent,
– az ajtóknál elhelyezett kézfertőtlenítő folyadékok használatával törekszünk arra, hogy az utazás egészségügyi szempontból is biztonságos legyen,
– a maszk használata nem kötelező, de ajánlott,
– kérjük, saját és utastársaik egészségének megóvása érdekében az utazáson csak abban az esetben vegyenek részt, ha egészségesek, melyről nyilatkozni szükséges.
A nevezetességek látogatása a helyi egészségügyi előírások betartása szerint lehetséges. Kérjük erre figyeljenek!
A PROGRAMVÁLTOZTATÁS JOGÁT FENNTARTJUK.
FONTOS TUDNIVALÓK FOGLALÁS ELŐTT
Felszállási lehetőségek:
Autóbuszaink Budapestről a Dózsa György út 1. számtól, a BOK (volt SYMA) Csarnokkal szemben kijelölt autóbusz parkolóból indulnak.(a Puskás Ferenc Stadionnal szemben)
GPS:47.500645,19.100120
Vidéki utasainknak a busz haladási irányának megfelelően fel és leszállási lehetőséget biztosítunk, a pontos fel és leszállási helyet és időpontot előre egyeztetetni szükséges.
A felés leszállási helyek az indulást megelőző 7 napon belül már nem módosíthatóak!
Ülőhelyek:
Az autóbuszon fix ülőhelyet nem értékesítünk! Törzsutasainknak lehetőséget biztosítunk a jelentkezések és a befizetések sorrendjében a fix ülőhely kiválasztására.
Az autóbusz első soraiban az idegenvezető és 2 gépkocsivezető esetén, a gépkocsivezető kap elhelyezést.
Utas kéréseket a rendelkezésre álló szabad helyek függvényében igyekszünk teljesíteni. Autóbuszaink méretét a csoport létszámához igazítjuk, mely eredményezheti az ülőhelyek változását. Az ülőhelyek kiosztására vonatkozóan reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Útlemondási biztosítás: Az árak (részvételi díjak) nem tartalmazzák az útlemondási biztosítást. Minden több napos utazásunk esetén kötelező a biztosítás megkötése.
A biztosítás utazásképtelenség esetére érvényes. (Ha az utas saját vagy vele együtt utazó társa, közeli hozzátartozója háziorvos, szakorvos által igazolt utazásképtelensége (betegség, baleset, haláleset) miatt vagy más igazolható ok (katonai szolgálatra behívás, lakás kirablása, természeti csapás) miatt nem tud részt venni az utazáson a biztosító a felmerült költségeket 20 % önrész levonásával az utasnak megtéríti.) A biztosítás díja több napos utazások esetében: Alapdíj/Részvételi díj 3%-a (jelentkezéskor kötelezően fizetendő), egynapos útjaink esetében a részvételi díj 3% (jelentkezéskor választható).
A kiváltó ok felmerülésétől számítva lehetőleg azonnal, maximum 2 napon belül írásban kell értesíteni az irodát. Amennyiben az irodát később értesítik, a kötbér összege magasabb lehet, viszont a biztosító az orvosi papírok vagy egyéb igazolások dátuma szerint fizet kártérítést.
Baleset- betegség- poggyász biztosítás: Érvényes utas-biztosítással minden programunkon résztvevő utasunknak rendelkeznie szükséges. A külföldön segítséget nyújtó biztosítási kártyát, vagy más biztosítónál kötött utasbiztosítás fedezeti igazolását minden esetben elektronikusan részünkre elküldeni szükséges. Minden utasunk saját felelősségére dönt az utasbiztosításról. Biztosítás hiányában irodánk személyes asszisztenciát nem tud nyújtani a bajba jutottnak (erre hivatott a biztosító Assistance Szolgálata). Továbbá jó, ha rendelkezünk az úgynevezett EU kártyával is. Ez azonban nem elegendő nagyon sok esetben. A bankkártyákhoz tartozó biztosítások esetében is célszerű meggyőződni utazás előtt a következőkről:
– rendelkezik-e segítségnyújtó asszisztenciával abban az országban, ahová utazni készülünk,
– milyen összeghatárig nyújt fedezet baj esetén,
– kötődik-e valamilyen feltétel a biztosítás érvényesítéséhez, aktiválásához (pl.: bankkártya használata az adott országban a biztosítási esemény előtt, az utazás időtartama alatt). Amennyiben nincs erre vonatkozóan kiterjedt szolgáltatás, akkor egy káresemény esetén nagyobb költségek merülhetnek fel, melyet az Utazónak kell megfizetnie. Fedezetigazolást ez esetben is szükséges bemutatni.
Cégünk az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. szolgáltatását közvetíti. A biztosítás díjáról kollégáink adnak részletes tájékoztatást.
Az árak tájékoztató jellegűek, a helyek a töltöttség függvényében változhatnak, kizárólag a munkatársaink által visszaigazolt árak és adatok, valamint leírások és információk tekinthetők ajánlatnak.
Az időközben aktualitását vesztett árakért és akciókért, illetve az árkalkulációs program esetleges hibáiért a felelősséget nem vállaljuk.
Amennyiben az árat euróban vagy más külföldi valutában találja, úgy az ott mellette/alatta szerepeltetett forintos összeg csak tájékoztató jelleggel van feltüntetve. Az utazásszervező fenntartja magának a jogot, hogy más árfolyamon váltsa a valutát.
Amennyiben a Kormány COVID-19 vírussal kapcsolatos intézkedései az adott út lebonyolítását lehetetlenné tenné, abban az esetben a befizetett foglalási díj 100%-át visszafizetjük utasaink számára. Ebben az esetben a hatályos ÁSZF-től eltérünk.